Ką daryti, jeigu nerandate gero print designer London? Išeitis yra – bandyti sukurti gerus maketus patiems. Nors iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti kaip neįveikiama užduotis, tačiau su gerais norais, kaip sakoma, viskas yra įmanoma. Taigi, nors nesitikime, kad tapsite kokiais nors website developers UK, visgi duosime keletą patarimų, kaip valdyti vaizdus, kad tai prilygtų nebe visiško nemokšos, o bent jau mėgėjo darbui.

Objekto pozicija

Geras grafinis dizaineris žino, kad viskas prasideda nuo objekto pozicijos. Yra be galo svarbu, kaip padedi svarbiausią objektą erdvėje. Virš akių lygio, žemiau, šone, per vidurį. Jeigu padėsite objektą visiškai per vidurį, jis bus tarsi negyvas. Jeigu jis eis kažkaip iš rakurso, tada bus su emocija.

Kraštai ir simetrijos

Jeigu norite, kad jūsų maketas ar bet koks kitas grafinis objektas atrodytų gerai, pasistenkite naudoti tinkamą maketavimo tinklelį. Jis neleis stumdyti objektų už kraštų, kažkur išnešti juos ne pagal taisykles. Taip pat niekada nieko nedėkite į kampus taip, kad atsirastų tarsi rėmelių kampučiai. Negražu.

Spalvų derinimas

Norite nupiešti piešinį su suderintomis spalvomis? Galvojate, kad dangus yra mėlynas, saulė yra geltona, medžiai žali ir viskas? Deja, taip mąsto tik vaikas, kuris pamato tokiomis spalvomis nupieštą paveiksliuką ant kreidelių dėžutės, o tos kreidelės taip pat būna būtent šių spalvų. Šiek tiek daugiau grafikos pagrindų žinantis specialistas kitaip suvokia ir mato spalvas. Jos turi daugybę atspalvių, ir visos padarytos iš RGB ir CMYK skalių, kurios tarpusavyje gali maišytis labai skirtingai. Taigi, turime galvoti apie tai, kad spalvų derinimas yra ne juokas, o rimtas dalykas, ir stengtis tą derinimą pritaikyti tikslingai. Jeigu norite derinti spalvas, turėkite omenyje, kad geriausiai kartu atrodo spalvos, esančios priešingose pusėse spalvų skalėje. Tarkime, mėlyna ir morkų spalva arba žalia ir raudona.

Šešėlių ir linijų ryškumas

Dar vienas perliukas, kuriam sužinoti turėtumėte mokytis grafinio dizaino Londone paslapčių metų metus – tai tamsios spalvos ir linijos ryškumo principas. Apie daiktų šešėlius reikia žinoti tiek, kad artimiausią šešėlį mes visada matome kaip tamsiausią, o kuo šešėlis yra toliau, tuo jis šviesesnis. Be to, krentantis ant objekto šešėlis yra tamsesnis negu nuosavas. Apie linijas reikia žinoti, kad toliau esančios linijos yra plonesnės ir šviesesnės, o arti esančios – storesnės ir tamsesnės. Taip yra kuriama optinė erdvės perspektyva ir iliuzija.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *