Daugybė žmonių lankosi sporto klubuose ir ten išnaudoja savo energijos likučius, gerina sveikatą bei gražina kūną. Tai daro ir tie, kuriems patinka įvairios skirtingos aktyvios bei interaktyvios sporto šakos (pvz., futbolas, tinklinis, krepšinis ir kt.), ir tie, kuriems mankšta sporto klube tampa pagrindiniu dienotvarkės judėjimo šaltiniu. Ką reikėtų žinoti, kai norite pradėti būtent tokį sportavimo būdą?

Pasirengimas

Kad ir kokios sporto šakos griebtumėtės, niekada nesulauksite gerų rezultatų per kelias dienas. Tai neįmanoma nei natūraliai, nei vartojant kokius nors cheminius preparatus. Visi geri rezultatai ateina ilgą laiką motyvuotai siekiant savo tikslų. Tad ir pradėdami sportuoti klube turite užsibrėžti tikslus ir duoti pakankamai laiko jiems pasiekti. Pirmiausiai ir nepersitempkite. Į sporto klubą ateikite 2 – 3 kartus per savaitę. Pirmiems mėnesiams galite atsivesti kartu prikalbintų sportuoti draugų, ir taip galėsite sau leisti neprarasti motyvacijos. Turėkite sportinę aprangą, dušo reikmenis, gerą nuotaiką. Pamažu, po truputį, pradėsite ugdyti tinkamus įgūdžius bei jausti jų teigiamą poveikį. Kad ir kokie tikslai jūsų bebūtų – sveikata ar grožis.

Programa

Be abejo, kad geriau, kai treneris jums sudaro tinkamą sportavimo programą, o ne pats darote bet ką, kas atrodo įdomu. Besinaudojan elipsiniu treniruokliuBesinaudojan elipsiniu treniruokliu galite padaryti pažangą tik tada, kai tikrai tinkamai juo pasinaudosite. Lygiai taip pat ir svarmenų kilnojimas, įvairūs kiti treniravimosi būdai yra tai, kas turi būti atliekama sistemingai ir profesionaliai. Taigi, jeigu norite būti tikrai gražūs, stiprūs ir sveiki – vertėtų susidaryti programą.

Pirmiausiai jums visada bus rekomenduojama apšilti ir pasidaryti tempimo pratimus. Taip savo kūną pamažu privesite prie to, kad netrukus galėsite pradėti didesnį fizinį krūvį pakelti. Tada po 10 – 20 minučių apšilimo galite eiti prie vadinamųjų „kardio“ treniuoklių. Taip pat čia tinka ir visi elipsiniai treniruokliai. Pastebėsite, kad tokia treniruotė labai gerai degina riebalus, bet tuo pačiu ir pareikalauja jūsų nemažai jėgų. Jeigu jums nepatinka taip mankštintis, galite užsiimti kitu dalyku – raumenų stangrinimu. Taip, tai išties puiki žinia tiems, kurie atvyko ne numesti svorio, o tiesiog sustangrinti, pagražinti savo kūną. Minti netikrą dviratį, bėgti ant takelio ar lipti ant imituotų laiptelių galite ir labai nedaug, jeigu jums svarbiau sukurti reikiamą raumenų masę. Greičiausiai programa bus paskirstyta. jeigu vieną dieną daugiau dėmesio skirsite rankoms ir pilvui, tai kitą kartą jau daugiau telksitės tiek kojomis ir pilvu, ir t.t.

Raktažodžiai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *